Pedikűrös Továbbképzés
  • Főoldal
  • Katalógus
  • Regisztráció
  • Belépés

Regisztráció

*
*
*
*
*
*
Szeretnék e-mailben értesülni az újdonságokról és ajánlatokról. Erről bármikor leiratkozhatsz.
Szívesen fogadok marketing célú megkeresést telefonon. Bármikor visszavonhatod ezt a hozzájárulást.
Az oldalra való regisztrációval elfogadom és magamra kötelező érvényűnek tekintem az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató dokumentumokban leírtakat. *

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Bevezető rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban "ÁSZF") tartalmazza az itt meghatározott Pedikurostovabbkepzes.hu (továbbiakban "Szolgáltató") által üzemeltetett szolgáltatások (továbbiakban "szolgáltatás") használatára és a szolgáltatásokat igénybevételére vonatkozó feltételeket.

Az ÁSZF mindenkor hatályos változata elérhető a Szolgáltató www.pedikurostovabbkepzes.hu weboldalán (továbbiakban "honlap").

A honlapon, webshopban bemutatott információk, illetve az egyéb távollévők közötti eszközökkel történő Megrendelések esetén az Ügyfél megrendelésének elküldése adott szerződés megkötésére vonatkozó felhívásaként értelmezendő, nem pedig a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:64 (1) bekezdésében foglalt rendelkezései szerinti ajánlatként.

A honlapon, webshopban történő vásárlás ‒ a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon ‒ kizárólag elektronikus úton lehetséges.

A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. A Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

A jelen Szabályzat hatálya azokra a fogyasztónak minősülő és fogyasztónak nem minősülő Ügyfelekre terjed ki, akik a Webáruházat használják, megrendelést adnak el, illetve akikkel szerződés létrejön, amennyiben az Ügyfél elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, az Adatvédelmi Tájékoztatót, illetve a jelen honlapon, webshopban közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket.

A webshop működésével és megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

2. A Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás)

Név: Gyebnár Ilona E.V.

Székhely: 1106 Budapest, Borsika utca 30.

Levelezési cím: 1106 Budapest, Borsika utca 30.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 59379153-1-42

Képviselő: Gyebnár Ilona

Telefonszám: +361 5566 333

E-mail: info@pedikurostovabbkepzes.hu

Honlap: pedikurostovabbkepzes.hu

Tárhelyszolgáltató:

Rackforest Zrt.

Budapest, Victor Hugo u. 11-5. emelet, 1132

Panosys Kft. 

7500 Nagyatád, Kiszely L. u. 6/B.

3. Fogalommeghatározások

  • Áru / Termék:
    • a) ingó dolog, ideértve a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt víz, gáz és villamos energia, valamint
    • b) ingó dolog, amely digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást foglal magában vagy azzal össze van kapcsolva, olyan módon, hogy az érintett digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás hiányában az áru nem tudná betölteni funkcióit (a továbbiakban: a digitális elemeket tartalmazó áru);
  • Felek: Eladó és Vevő együttesen
  • Felhasználó / Ügyfél / Vásárló: Bármely természetes, jogi személy vagy szervezet, aki Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi, Szolgáltatóval szerződést köt, amennyiben elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, az Adatvédelmi Tájékoztatót, illetve a jelen honlapon, webshopban közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket.
  • Felnőttképzési tevékenységhez kapcsolódó szolgáltatás: olyan tevékenység, amely a felnőttképzési tevékenység keretében szervezett oktatás, képzés egyénre szabott kialakításának elősegítésére, a képzés hatékonyságának javítására vagy a munkavállalás elősegítésére irányul
  • Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy;
  • Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek alapján a vállalkozás a fogyasztó részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, ideértve a digitális szolgáltatásokat is;
  • Szolgáltató: Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, aki a Felhasználóval szerződést köt,
  • Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz;
  • Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti áru vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;
  • Vállalkozás: a természetes személy, jogi személy, jogi személyiség nélküli szervezet – ideértve a külföldi székhelyű vállalkozás magyarországi fióktelepét is –, aki, illetve amely önálló foglalkozásával vagy gazdasági tevékenységével összefüggő célok érdekében jár el;
    aki a honlapon történő megrendelés során cégnevet, adószámot ad meg.
  • Vételár: az áruért, szolgálatásért fizetendő ellenszolgáltatás

4. Árak

A honlapon, webshopban feltüntetett árak alapértelmezésben forintban értendők, mely tartalmazzák az általános forgalmi adót és az esetleges egyéb közterheket, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját - amennyiben ez esetlegesen szükséges lehet. 

Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy az árakat módosítja. Az árak módosítása a már megkötött szerződésekre nem terjed ki.

Amennyiben az adott áru, termék, szolgáltatás ára hibásan került feltüntetésre (pl.: 1 Ft-os ár, kedvezményt tévesen feltüntető ár), a Szolgáltató nem köteles az áru, szolgáltatás hibás áron történő értékesítésére. Ez esetben a Szolgáltató felajánlja az áru valósán áron történő megvásárlásának lehetőségét, az Ügyfél jogosult ‒minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül ‒ lemondani a megrendelést, vagy valós áron a megrendelni a kívánt árut, szolgáltatást.

„Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

Online bankkártyával történő fizetés Barionon keresztül, illetve banki átutalás kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.

5. Áru, szolgáltatás lényeges tulajdonságairól történő tájékoztatás

A honlapon, webshopban szereplő megvásárolható áruk, igénybevető szolgáltatások lényeges tulajdonságairól az egyes áruknál, szolgáltatásoknál lévő leírásban található tájékoztatás.

Feltüntetésre kerül a termék eladási ára, a termék megnevezése, a szolgáltatások elérhetősége, továbbá az esetleges szállítási költség.

6. Megrendelés / Vásárlás

A honlapon, webshopban minden nap 0-24 óra között lehetőség van ‒a termékkategóriák szerint tematikusan rendezett és rendszerezett ‒ áru, szolgáltatás megrendelésére, megvásárlására. 

Az Ügyfél / Vásárló a regisztrációt követően az e-mail címe és a jelszava megadásával a saját fiókjába történő bejelentkezéssel vásárolhat a honlapon. A kínálat áttekintésére regisztráció nélkül is van lehetőség.

Az Ügyfél / Vásárló kiválasztja az általa megvásárolni kívánt terméket, majd a „Megvásárolom most” gomb megnyomásával folytatja a vásárlási folyamatot.

Ezen a felületen egy megrendelési folyamatban egy szolgáltatás vagy termék megvásárlására van lehetőség. 

Az Ügyfél a szükséges kapcsolattartási adatok megadását követően kiválaszthatja a Fizetési-, és Szállítási módot. 

Az Ügyfélnek lehetősége van bármely adat módosítására a Megrendelés elküldéséig. 

A Megrendelés elküldése előtt az Ügyfélnek / Vásárlónak nyilatkoznia kell, hogy tudomásul veszi és elfogadja az ÁSZF-et, az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat, valamint tudomásul veszi, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár. Az Ügyfél / Vásárló nyilatkozatát az erre szolgáló jelölőnégyzet kipipálásával teheti meg.

A Megrendelés / Vásárlás menete tömören összefoglalva a következő:

  • Szolgáltatás, termék kiválasztása
  • Szükséges adatok megadása
  • Szállítás és fizetés kiválasztása
  • Adatok ellenőrzése
  • Megrendelés elküldése

Fizetési módok

A www.pedikurostovabbkepzes.hu felületen bankkártyás (Barionon keresztül) és átututalással történő fizetési módok állnak rendelkezésre.  

„Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

Szállítási módok

  • Online szolgáltatások esetén fizikai szállításra általában nem kerül sor. A szolgáltatás igénybevétele online módon, interneten keresztül történik a megrendelő saját készülékén (számítógép, telefon, tablet) keresztül
  • Jelenléti szolgáltatások, programok esetén maga a  személyes részvétel jelenti a szolgáltatás szállítási módját.

9. Adatbeviteli hibák javítása

Az Ügyfélnek / Vásárlónak a Megrendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen.

10. Megrendelés visszaigazolás / Szerződés létrejötte

A megrendelés Szolgáltatóhoz történő megérkezése a Vásárló részéről ajánlatnak minősül és ajánlati kötöttséget hoz létre.

Az Ügyfél által elküldött megrendelés megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus emailben legkésőbb 2 munkanapon belül visszaigazolja. A visszaigazoló email tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termék árát és a fizetendő végösszeget.

A Felek között a szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató a megrendelés végösszegének kiegyenlítését visszaigazoló emailt megküldi az Ügyfél részére.

Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból esetlegesen eredő károk tekintetében, hogy az általa elküldött visszaigazolás rajta kívül álló okból – Ügyfél által megadott nem megfelelő email cím, levelező szolgáltató technikai vagy egyéb hibája – tévesen, olvashatatlanul vagy a spam (levélszemét) mappába érkezik, a visszaigazolás ebben az esetben is az Ügyfél számára hozzáférhető. Az előbbiekre tekintettel a megrendelés során bizonyos ingyenes email cím szolgáltatók (pl.citromail.hu, freemail.hu) használata nem javasolt, mivel ezek esetében gyakran előfordulnak a fent említett hibák.

Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló emailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé. Ebben az esetben a Megrendelést törölnie szükséges az Ügyfélnek és új megrendelést feladnia a helyes adatokkal.

Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben az általa megrendelt online kurzust megosztja harmadik személlyel, úgy leállítjuk a felvételhez való hozzáférését.

Elállási jog

Jelenléti és online szolgáltatások, programok esetén a részvételi díj nem téríthető vissza. Ez alól kivételt nem teszünk, beleértve a résztvevő távolmaradását, vis maior eseteket, vagy egyéb személyes körülményeket.
Személyes részvétel átruházása: A megvásárolt részvétel átruházható egy harmadik félre, amennyiben a résztvevő előzetesen értesíti a szervezőket a változásról. Az új résztvevő  automatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A részvétel átruházásáról a szervezőket legkésőbb a program kezdését 24 órával megelőzően írásban tájékoztatni szükséges.

12. Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított követelményeknek. 

13. Panaszkezelés

A Pedikurostovabbkepzes.hu, mint Szolgáltató valamennyi Ügyfél / Vásárló részére minden esetben a megfelelő  terméket, szolgáltatást kívánja nyújtani.

Amennyiben bármely termékünkkel, szolgáltatásunkkal nem lenne elégedett, kérjük jelezze az alábbi elérhetőségeink valamelyikén:

Cím: 1106 Budapest, Borsika utca 30.

E-mail: info@pedikurostovabbkepzes.hu

Telefon: +36 20 320 3007

A Fogyasztó szóbeli panaszát azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát a legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30 (harminc) napon belül az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

A Fogyasztó írásbeli panaszát a Szolgáltató a panasz beérkezésétől számított 30 (harminc) napon belül megválaszolja és intézkedni annak közlése iránt

A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató köteles megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 (három) évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A Fogyasztó panasza elutasítása esetén a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A békéltető testület hatásköré tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságával, termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelenségének esetén pedig az ügyben döntéshozatal a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, és hatékony költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testületek székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét a jelen ÁSZF 1 számú melléklete tartalmazza

A Fogyasztó panaszával fogyasztóvédelmi hatósághoz ‒a fogyasztóvédelmi hatóság feladatait elsőfokon ellátó megyei kormányhivatalok (fővárosi kormányhivatal) járási (fővárosi kerületi) hivatalaihoz ‒ fordulhat. A járási hivatalok elérhetősége megtalálható a http://jarasinfo.gov.hu/ oldalon.

A Fogyasztó / Vásárló a jogvita rendezése érdekében bírósági eljárást kezdeményezhet.

17. Záró rendelkezések

A Szolgáltató bármikor egyoldalúan jogosult módosítani a jelen ÁSZF feltételeit és annak Mellékleteit.

A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a honlap, webshop felületén keresztül tájékoztatja.

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak, különösen:

  • Polgári Törvénykönyvről szóló a 2013.évi V. törvény,
  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény,
  • A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CVL. törvény,
  • A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet
  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.
    (II. 26.) Kormányrendelet.
  • Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.
    (IX. 22.) Korm. rendelet

ÁSZF 1. sz. melléklet - Békéltető testületek adatai

Baranya Megyei Békéltető Testület 

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. 
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. 
Telefonszáma: (72) 507-154 Fax száma:  (72) 507-152 Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu 

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület 

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. 
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501 - 500 
Fax száma: (76) 501-538 Elnök: Dr. 
Horváth Zsuzsanna E-mail cím: zshorvath@temail.hu; puskasne.eva@bkmkik.hu 

 

Békés Megyei Békéltető Testület 

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. 
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 
Fax száma: (66) 324-976 Elnök: Dr. Bagdi  László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu;  bmkik@bmkik.hu 

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület 

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. 
Telefonszáma: (46) 501-091,501-870 
Fax száma: (46) 501-099 

Elnök: Dr. Tulipán Péter 

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu; bekeltetes@bokik.hu 

 

Budapesti Békéltető Testület 

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 
Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma:  (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu 

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület 
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. 
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék  Fax száma: (62) 426-149 Elnök: Dr. 
Horváth Károly E-mail cím: info@csmkik.hu 

 

Fejér Megyei Békéltető Testület 

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta  tér 4-6. 

Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma:  (22) 510-312 Elnök: Dr. Vári Kovács 
József E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu 

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető  Testület 

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.  Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 
Fax száma: (96) 520-218 

Elnök: Horváth László 

E-mail cím: bekeltetot@gymskik.hu 

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület 

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. 
Telefonszáma: (52) 500-735 Fax száma:  (52) 500-720 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt E-
mail cím: hbkik@hbkik.hu 

 

Heves Megyei Békéltető Testület 

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. 
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. 
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék  Fax száma: (36) 323-615 Elnök: Dr. 
Gordos Csaba E-mail cím: hkik@hkik.hu 

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület 

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. 
Telefonszáma: (56) 510-610 Fax száma:  (56) 370-005 Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh  Judit E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu 

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető  Testület 

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. 
Telefonszáma: (34) 513-010 Fax száma:  (34) 316-259 Elnök: Dr. Rozsnyói György 
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu; 
papesch.szilvia@kemkik.hu 

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület 
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a 

Telefonszám: (32) 520-860 
Fax száma: (32) 520-862 Elnök: Dr. 
Pongó Erik E-mail cím: nkik@nkik.hu 

Pest Megyei Békéltető Testület 

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8. 
Telefonszáma: (1)-474-7921 

Fax száma: (1)-474-7921 

Elnök: dr. Csanádi Károly 

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu 

 

Somogy Megyei Békéltető Testület 

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. 
Telefonszáma: (82) 501-000 Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc E- mail cím: skik@skik.hu 

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület 

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420180  Fax száma: (42) 420-180 
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin 
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület 

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.  Telefonszáma: (74) 411-661 
Fax száma: (74) 411 -456 
Elnök: Dr. Gáll Ferenc 
E-mail cím: kamara@tmkik.hu 

 

Vas Megyei Békéltető Testület 

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.  Telefonszáma: (94) 312-356 

Fax száma: (94) 316-936 

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán 

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu 

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület 
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1., 
Pf.:220,Telefonszáma: (88) 814-111
Fax száma: (88) 412-150 Elnök: Mitev Hrisztó 
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu 

 

Zala Megyei Békéltető Testület 

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca  24.
Telefonszáma: (92) 550-514 Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár  Sándor E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; 
zmbekelteto@zmkik.hu 

 

Adatkezelési tájékoztató

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

 

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ CÉLJA

A jelen Szabályzat célja, hogy rögzítse a Gyebnár Ilona E.V. (székhely: 1106. Budapest, Borsika utca 30., adószám: 59379153-1-42 ) által alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket és a Társaság adatvédelmi és adatkezelési politikáját egyebek mellett a 2018-ban hatályba lépett Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) rendelkezéseivel összehangban.

A Pedikurostovabbkepzes.hu (a továbbiakban: Szolgáltató) a www.pedikurostovabbkepzes.hu  weboldal (a továbbiakban Weboldal) működtetése során a honlapra látogatók, a honlapon regisztrálók, illetve azon vásárlók, (a továbbiakban együttesen Felhasználók) adatait kezeli.

A jelen Szabályzat célja, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások minden területén, minden egyén számára, tekintet nélkül nemzetiségére vagy lakóhelyére, biztosítva legyen, hogy jogait és alapvető szabadságjogait, különösen a magánélethez való jogát tiszteletben tartsák a személyes adatainak gépi feldolgozása során (adatvédelem).

A SZOLGÁLTATÓ MINT ADATKEZELŐ ADATAI

Név: Gyebnár Ilona E.V.

Székhely és levelezési cím: 1106 Budapest, Borsika utca 30.

Telefonszám: +36 20 3203007

Email cím: info@pedikurostovabbkepzes.hu

A KEZELT SZEMELYES ADATOK KÖRE

REGISZTRÁCIÓ

A https://pedikurostovabbkepzes.hu oldalon a regisztráció során a Felhasználónak kötelezően meg kell adnia a következő személyes adatokat:

  • email cím (felhasználónév)
  • jelszó
  • saját név
  • számlázási adatok (számlázási név, ország, irányítószám, település, utca, házszám),
  • cég vevő esetén adószám
  • telefonszám, illetve mobil hívószám

Mindezen adatok megadása a vásárlás lebonyolításához (ezen az árak megtekintéséhez, a megrendelés feladásához, a kapcsolattartáshoz és a számlázáshoz), mint ADATKEZELÉSI CÉLHOZ szükségesek. 

HÍRLEVÉLLEL KAPCSOLATOS ADATKEZELÉS

A  https://pedikurostovabbkepzes.hu oldalon hírlevélre történő feliratkozásra van lehetőség a regisztráció során. A feliratkozást a látogatónak kell kezdeményeznie a jelölőnégyzet bejelölésével. A szolgáltató különféle rendezvényeken papír alapon is felajánlhatja a hírlevélre való feliratkozást, és az ehhez kapcsolódó adatkezelés engedélyezését. Ilyen esetekben az aláírt papír alapú nyilatkozatot az Szolgáltató az adatkezelés időtartamáig megőrzi. A hírlevél küldéshez a Szolgáltató a regisztrációkor megadott alábbi adatokat használja fel: 

  • Név
  • Email cím
  • Számlázási/szállítási cím, irányítószám
  • Számlázási/szállítási cím, helység

TECHNIKAI ADATOK 

A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: a Felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybevétele során generálódnak és melyeket a Szolgáltató rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a Felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal - törvény által kötelezővé tett esetek kivételével - össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag a Szolgáltató fér hozzá. 

AZ ADATKEZELES JOGALAPJA, CELJA ES MODJA

  • Az adatkezelésre a  https://pedikurostovabbkepzes.hu internetes oldalon (a továbbiakban: Weboldal) található internetes tartalmak a Felhasználó önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza a Felhasználó kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az Weboldal használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek. Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (Infotv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint a Felhasználó önkéntes hozzájárulása alapján, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény alapján kerül sor.
  • A hozzájárulást a Felhasználó az egyes adatkezelések tekintetében a Weboldal használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.
  • Az adatkezelés célja a Weboldalon elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. A Szolgáltató a Felhasználó által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése, házhoz szállítása, számlázás lehetővé tétele, kapcsolattartás, illetve ha a Felhasználó feliratkozott hírlevélre, akkor hírlevél küldés és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében
  • Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, a Felhasználó jogainak védelme.
  • A Szolgáltató a megadott személyes adatokat az e pontokban írt céloktól eltérő célokra nem használja illetve használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása - hacsak törvény ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel - kizárólag a Felhasználó előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges.
  • Szolgáltató a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelősségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely Felhasználó e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt a Felhasználó, aki az e-mail címet regisztrálta.

AZ ADATKEZELES IDOTARTAMA

5.1. A regisztráció során megadott személyes adatok kezelése - beleértve a kötelező és nem kötelező adatokat is - a regisztrációval kezdődik és annak kérelemre történő törléséig vagy a regisztráció felhasználó általi törléséig tart. A regisztráció Felhasználó általi törlésére, valamint Szolgáltató általi törlésére bármikor, az Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: ÁSZF) rögzített esetben és módon kerülhet sor.

5.2 A felhasználó belépés után minden adatát módosíthatja, illetve a nem kötelező adatait (EGYÉB ADATOK) törölheti. 

5.3. A naplózott adatokat a rendszer – az utolsó látogatás dátumának kivételével, amelyet automatikusan felülír – a naplózás időpontjától számított 2 évig hónapig tárolja.

5.4. Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését, valamint a Weboldalon történő regisztráció során vagy egyéb módon adott további hozzájárulások alapján történő adatkezeléseket.

 

AZ ADATOKAT MEGISMERO SZEMELYEK KÖRE, ADATTOVÁBBÍTÁS, ADATFELDOLGOZAS

Az adatokat elsődlegesen Szolgáltató illetve Szolgáltató belső munkatársai jogosultak megismerni, azonban azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére nem adják át.

Informatikai rendszerének üzemeltetése, a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése körében a Szolgáltató adatfeldolgozót (pl. rendszerüzemeltető, fuvarozó vállalat, könyvelő, termék szerviz) vehet igénybe. 


Tárhely szolgáltató:

Rackforest Zrt.

Budapest, Victor Hugo u. 11-5. emelet, 1132

Webes alkalmazás szolgáltató:

Panosys Kft.
7500 Nagyatád, Kiszely L. u. 6/B.

Hírlevél szolgáltató:

MailerLite Limited
548 Market St, PMB 98174, San Francisco, CA 94104-5401, United States 

Könyvelés:

Név: K&K Tudatos Könyvelés Zrt.
Székhely: 1147 Budapest, Kerékgyártó u. 47-49. B. épület 1. emelet 16.
Elérhetőség: info@tudatos-konyveles.hu


Számlázás

Név: Szamlazz.hu- KBOSS.hu Kft.

Székhely: 1031 Budapest, Záhonyi utca 7.
Elérhetőség: https://www.szamlazz.hu/

Név: Barion Payment Zrt.

A Gyebnár Ilona E.V. a Felhasználó személyes adatait nyomon követhető módon és a jogszabályoknak megfelelően kezeli. A fentieken túl a személyes adatokat harmadik személyeknek csak és kizárólag a Felhasználó hozzájárulása esetén továbbítja, és csak hatósági megkeresések esetén adja ki.

A FELHASZNÁLÓ JOGAI ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

A Felhasználó bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, továbbá bármikor módosíthatja azokat az ÁSZF-ben meghatározott módon.

A Szolgáltató a Felhasználó kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az általa vagy rendelkezése szerint megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, az adatvédelmi incidens körülményeiről, hatásairól és az elhárítására megtett intézkedésekről, továbbá – a Felhasználó személyes adatainak továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást.

A Szolgáltató - ha belső adatvédelmi felelőssel rendelkezik, a belső adatvédelmi felelős útján - az adatvédelmi incidenssel kapcsolatos intézkedések ellenőrzése, valamint a Felhasználó tájékoztatása céljából nyilvántartást vezet, amely tartalmazza a felhasználó személyes adatok körét, az adatvédelmi incidenssel érintettek körét és számát, az adatvédelmi incidens időpontját, körülményeit, hatásait és az elhárítására megtett intézkedéseket, valamint az adatkezelést előíró jogszabályban meghatározott egyéb adatokat. 

A Felhasználó a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja:

Levelezési cím: 1106 Budapest, Borsika utca 30.
Ügyfélszolgálat:  info@pedikurostovabbkepzes.hu, +3620 3203007

A Felhasználó bármely, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, illetve észrevétellel a Szolgáltató munkatársához fordulhat a 7.3. pontban elérhetőségeken keresztül.

A Felhasználó bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni. Egyes adatait a Felhasználó a Weboldalon maga helyesbítheti; egyéb esetekben Szolgáltató a kérelem beérkezésétől számított 3 munkanapon belül törli az adatokat. Ez esetben azok nem lesznek újra helyreállíthatók. A törlés nem vonatkozik a jogszabály (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat Szolgáltató a szükséges időtartamig megőrzi.

A Felhasználó kérheti továbbá adatainak zárolását. A Szolgáltató zárolja a személyes adatot, ha a Felhasználó ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené a Felhasználó jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta. 

A helyesbítésről, a zárolásról és a törlésről a Felhasználót, továbbá mindazokat értesíteni kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel a Felhasználó jogos érdekét nem sérti.

Ha a Szolgáltató a Felhasználó helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.

A Felhasználó tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen. Szolgáltató a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. 

A Felhasználó az Info.tv., valamint a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) alapján

  • Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; naih.hu) fordulhat vagy
  • Bíróság előtt érvényesítheti jogait.

Amennyiben a Felhasználó a szolgáltatás igénybevételéhez a regisztráció során harmadik fél adatait adta meg vagy a Weboldal használata során bármilyen módon kárt okozott, a Szolgáltató jogosult a Felhasználóval szembeni kártérítés érvényesítésére. A Szolgáltató ilyen esetben minden tőle telhető segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

HÍRLEVÉL, SZEMÉLYRE SZABOTT EMAIL

A Szolgáltató kiemelt figyelmet fordít az általa kezelt elektronikus levélcímek felhasználásnak jogszerűségére, így azokat csak az alábbiakban meghatározott módon használja fel (tájékoztató vagy reklám) e-mail küldésére.

Az e-mail címek kezelése elsősorban a Felhasználó azonosítását, a megrendelések teljesítése, szolgáltatások igénybe vétele során a kapcsolattartást szolgálja, így elsősorban ennek érdekében kerül sor e-mail küldésére.

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások vagy az ÁSZF változása esetén a változásokra vonatkozó, valamint a Szolgáltató egyéb hasonló szolgáltatásaira vonatkozó tájékoztatást a Szolgáltató bizonyos esetekben elektronikus formában, e-mailben juttatja el a Felhasználó részére. Az ilyen értesítéseket azonban a Szolgáltató nem használja reklámozási célra.

Hírlevél

A regisztráció során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést vagy reklámot (hírlevél) tartalmazó leveleket a Szolgáltató csak a Felhasználó kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küld. A hírlevél direkt marketing elemekkel rendelkezik és reklámot tartalmaz. Szolgáltató a hírlevél igénybevétele során a Felhasználó által megadott adatokat kezeli.

Hírlevél esetében a Szolgáltató, mindaddig kezeli a Felhasználónak a hírlevél feliratkozása során megadott adatait, ameddig a Felhasználó a hírlevélről le nem iratkozik a hírlevél alján található „Leiratkozás” gombra kattintva vagy nem kéri a levételét a hírlevélre feliratkozók listájából emailben vagy postai úton. Leiratkozás esetén a Szolgáltató további hírleveleivel, ajánlataival nem keresi meg a Felhasználót. A Felhasználó bármikor ingyenesen leiratkozhat a hírlevélről és hozzájárulását visszavonhatja. A regisztrált felhasználóink a személyes oldalukra belépve is bármikor és ingyenes leiratkozhatnak a hírlevélről.

Személyre szabott hírlevél

A Pedikurostovabbkepzes.hu a felhasználók személyes adatait, arra is felhasználhatja, hogy számukra személyes ajánlatokat küldjön, hírlevél formájában. A személyre szabott hírlevél keretében a Pedikurostovabbkepzes.hu a regisztrált és a hírlevélre feliratkozott felhasználók korábbi vásárlásait vizsgálja, és ennek vizsgálata és eredménye alapján, személyre szabott hírlevelet is küldhet a felhasználói számára.

A személyre szabott hírlevélről való leiratkozásra a 8.4. pontban található rendelkezések az irányadóak. Amennyiben a Felhasználó leiratkozik a Pedikurostovabbkepzes.hu hírleveléről, a továbbiakban Személyre szabott hírlevelet sem fog kapni.

Egyéb rendelkezések

Szolgáltató rendszere a Felhasználó aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatóak össze a Felhasználó által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

Minden olyan esetben, ha a szolgáltatott adatokat a Szolgáltató az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről a Felhasználót tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását megszerzi, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa.

Szolgáltató kötelezi magát, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet, akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja vagy átadja, ugyancsak felhívja ez irányú kötelezettségeinek teljesítésére.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen Szabályzatot a Felhasználók a weboldalak felületén történő előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A módosítás hatályba lépését követően az Felhasználónak a weboldal további használatához el kell fogadnia a módosításokat, a Szolgáltató által a weboldalon biztosított módon.

 

* kötelező mezők