ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

PREMIUMWELT KFT.

Bevezető rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban "ÁSZF") tartalmazza az itt meghatározott Premiumwelt Kft. szolgáltató (továbbiakban "Szolgáltató") által üzemeltetett szolgáltatások (továbbiakban "szolgáltatás") használatára és a szolgáltatásokat igénybevételére vonatkozó feltételeket.

Az ÁSZF mindenkor hatályos változata elérhető a Szolgáltató premiumwelt.hu weboldalán (továbbiakban "honlap").

A honlapon, webshopban bemutatott információk, illetve az egyéb távollévők közötti eszközökkel történő Megrendelések esetén az Ügyfél megrendelésérének elküldése adott szerződés megkötésére vonatkozó felhívásaként értelmezendő, nem pedig a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:64 (1) bekezdésében foglalt rendelkezései szerinti ajánlatként.

A honlapon, webshopban történő vásárlás ‒ a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon ‒ kizárólag elektronikus úton lehetséges.

A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. A Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

A jelen Szabályzat hatálya azokra a fogyasztónak minősülő és fogyasztónak nem minősülő Ügyfelekre terjed ki, akik a Webáruházat használják, megrendelést adnak el, illetve akikkel szerződés létrejön, amennyiben az Ügyfél elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, az Adatvédelmi Tájékoztatót, illetve a jelen honlapon, webshopban közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket.

A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

2. A Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás)

Név: Premiumwelt Kft.

Székhely: 1106 Budapest, Borsika utca 30.

Levelezési cím: 1106 Budapest, Borsika utca 30.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 01-09-736549

Adószám: 13339258-2-42

Képviselő: Gyebnár Ilona

Telefonszám: +361 5566 333

E-mail: info@pedikurostovabbkepzes.hu

Honlap: https://pedikurostovabbkepzes.premiumwelt.hu

Tárhelyszolgáltató:

Rackforest Zrt.

Budapest, Victor Hugo u. 11-5. emelet, 1132

Panosys Kft. 

7500 Nagyatád, Kiszely L. u. 6/B.

3. Fogalommeghatározások

  • Áru / Termék:
    • a) ingó dolog, ideértve a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt víz, gáz és villamos energia, valamint
    • b) ingó dolog, amely digitális tartalmat vagy digitális szolgáltatást foglal magában vagy azzal össze van kapcsolva, olyan módon, hogy az érintett digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás hiányában az áru nem tudná betölteni funkcióit (a továbbiakban: a digitális elemeket tartalmazó áru);
  • Felek: Eladó és Vevő együttesen
  • Felhasználó / Ügyfél / Vásárló: Bármely természetes, jogi személy vagy szervezet, aki Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi, Szolgáltatóval szerződést köt, amennyiben elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, az Adatvédelmi Tájékoztatót, illetve a jelen honlapon, webshopban közzétett tudnivalókat, vásárlási feltételeket.
  • Felnőttképzési tevékenységhez kapcsolódó szolgáltatás: olyan tevékenység, amely a felnőttképzési tevékenység keretében szervezett oktatás, képzés egyénre szabott kialakításának elősegítésére, a képzés hatékonyságának javítására vagy a munkavállalás elősegítésére irányul
  • Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy;
  • Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés: az adásvételi szerződéstől eltérő bármely olyan szerződés, amelynek alapján a vállalkozás a fogyasztó részére szolgáltatást nyújt vagy szolgáltatás nyújtását vállalja, ideértve a digitális szolgáltatásokat is;
  • Szolgáltató: Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, aki a Felhasználóval szerződést köt,
  • Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz;
  • Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti áru vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;
  • Vállalkozás: a természetes személy, jogi személy, jogi személyiség nélküli szervezet – ideértve a külföldi székhelyű vállalkozás magyarországi fióktelepét is –, aki, illetve amely önálló foglalkozásával vagy gazdasági tevékenységével összefüggő célok érdekében jár el;
    aki a honlapon történő megrendelés során cégnevet, adószámot ad meg.
  • Vételár: az áruért, szolgálatásért fizetendő ellenszolgáltatás

4. Árak

A honlapon, webshopban feltüntetett árak alapértelmezésben forintban értendők, mely tartalmazzák az általános forgalmi adót és az esetleges egyéb közterheket, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját - amennyiben ez esetlegesen szükséges lehet. 

Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy az árakat módosítja. Az árak módosítása a már megkötött szerződésekre nem terjed ki.

Amennyiben az adott áru, termék, szolgáltatás ára hibásan került feltüntetésre (pl.: 1 Ft-os ár, kedvezményt tévesen feltüntető ár), a Szolgáltató nem köteles az áru, szolgáltatás hibás áron történő értékesítésére. Ez esetben a Szolgáltató felajánlja az áru valósán áron történő megvásárlásának lehetőségét, az Ügyfél jogosult ‒minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül ‒ lemondani a megrendelést, vagy valós áron a megrendelni a kívánt árut, szolgáltatást.

Online bankkártyával történő fizetés, illetve banki átutalás kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.

5. Áru, szolgáltatás lényeges tulajdonságairól történő tájékoztatás

A honlapon, webshopban szereplő megvásárolható áruk, igénybevető szolgáltatások lényeges tulajdonságairól az egyes áruknál, szolgáltatásoknál lévő leírásban található tájékoztatás.

Feltüntetésre kerül a termék eladási ára, a termék megnevezése, a szolgáltatások elérhetősége, továbbá az esetleges szállítási költség.

6. Megrendelés / Vásárlás

A honlapon, webshopban minden nap 0-24 óra között lehetőség van ‒a termékkategóriák szerint tematikusan rendezett és rendszerezett ‒ áru, szolgáltatás megrendelésére, megvásárlására. 

Az Ügyfél / Vásárló a regisztrációt követően az e-mail címe és a jelszava megadásával a saját fiókjába történő bejelentkezéssel vásárolhat a honlapon. A kínálat áttekintésére regisztráció nélkül is van lehetőség.

Az Ügyfél / Vásárló kiválasztja az általa megvásárolni kívánt terméket, majd a „Megvásárolom most” gomb megnyomásával folytatja a vásárlási folyamatot.

Ezen a felületen egy megrendelési folyamatban egy szolgáltatás vagy termék megvásárlására van lehetőség. 

Az Ügyfél a szükséges kapcsolattartási adatok megadását követően kiválaszthatja a Fizetési-, és Szállítási módot. 

Az Ügyfélnek lehetősége van bármely adat módosítására a Megrendelés elküldéséig. 

A Megrendelés elküldése előtt az Ügyfélnek / Vásárlónak nyilatkoznia kell, hogy tudomásul veszi és elfogadja az ÁSZF-et, az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat, valamint tudomásul veszi, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár. Az Ügyfél / Vásárló nyilatkozatát az erre szolgáló jelölőnégyzet kipipálásával teheti meg.

A Megrendelés / Vásárlás menete tömören összefoglalva a következő:

  • Szolgáltatás, termék kiválasztása
  • Szükséges adatok megadása
  • Szállítás és fizetés kiválasztása
  • Adatok ellenőrzése
  • Megrendelés elküldése

Fizetési módok

A www.pedikurostovabbkepzes.hu felületen bankkártyás és átututalással történő fizetési módok állnak rendelkezésre.  

Szállítási módok

  • Online szolgáltatások esetén fizikai szállításra általában nem kerül sor. A szolgáltatás igénybevétele online módon, interneten keresztül történik a megrendelő saját készülékén (számítógép, telefon, tablet) keresztül
  • Jelenléti szolgáltatások, programok esetén maga a  személyes részvétel jelenti a szolgáltatás szállítási módját.

9. Adatbeviteli hibák javítása

Az Ügyfélnek / Vásárlónak a Megrendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen.

10. Megrendelés visszaigazolás / Szerződés létrejötte

A megrendelés Szolgáltatóhoz történő megérkezése a Vásárló részéről ajánlatnak minősül és ajánlati kötöttséget hoz létre.

Az Ügyfél által elküldött megrendelés megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus emailben legkésőbb 2 munkanapon belül visszaigazolja. A visszaigazoló email tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termék árát és a fizetendő végösszeget.

A Felek között a szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató a megrendelés végösszegének kiegyenlítését visszaigazoló emailt megküldi az Ügyfél részére.

Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból esetlegesen eredő károk tekintetében, hogy az általa elküldött visszaigazolás rajta kívül álló okból – Ügyfél által megadott nem megfelelő email cím, levelező szolgáltató technikai vagy egyéb hibája – tévesen, olvashatatlanul vagy a spam (levélszemét) mappába érkezik, a visszaigazolás ebben az esetben is az Ügyfél számára hozzáférhető. Az előbbiekre tekintettel a megrendelés során bizonyos ingyenes email cím szolgáltatók (pl.citromail.hu, freemail.hu) használata nem javasolt, mivel ezek esetében gyakran előfordulnak a fent említett hibák.

Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló emailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé. Ebben az esetben a Megrendelést törölnie szükséges az Ügyfélnek és új megrendelést feladnia a helyes adatokkal.

Elállási jog

Az Ügyfél jogosult lemondani a részvételt, azaz a szerződéstől elállni. 

Online szolgáltatások esetén az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételének megkezdéséig, de a megrendeléstől számított legfeljebb 14 napon belül élhet elállási jogával. 

Jelenléti szolgáltatások és programok esetén legkésőbb  14 nappal azok időpontja előtt megilleti meg az Ügyfelet az elállás joga. 

Ha az Ügyfél a Szerződéstől eláll, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. 

Ha az Ügyfél elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.

Az Ügyfelet terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát jelen rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. A Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja az Ügyfél elállási nyilatkozatának megérkezését.

Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben az általa megrendelt online vagy jelenléti szolgáltatáshoz további ingyenes ajándék szolgáltatás tartozik, akkor az ajándékként feltüntetett szolgáltatás igénybevételének megezdése a megendelt szolgáltatás igénybevételének megkezdését is jelenti, így az elállási jog megszűnésével jár.   

12. Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított követelményeknek. 

13. Panaszkezelés

A Premiumwelt Kft, mint Szolgáltató valamennyi Ügyfél / Vásárló részére minden esetben a megfelelő (kiváló) terméket, szolgáltatást kívánja nyújtani.

Amennyiben bármely termékünkkel, szolgáltatásunkkal nem lenne elégedett, kérjük jelezze az alábbi elérhetőségeink valamelyikén:

Cím: Premiumwelt Kft., 1106 Budapest, Borsika utca 30.

E-mail: help@premiumwelt.hu

Telefon: +36 1 5566 333

A Fogyasztó szóbeli panaszát azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát a legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30 (harminc) napon belül az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

A Fogyasztó írásbeli panaszát a Szolgáltató a panasz beérkezésétől számított 30 (harminc) napon belül megválaszolja és intézkedni annak közlése iránt

A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató köteles megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 (három) évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A Fogyasztó panasza elutasítása esetén a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

A békéltető testület hatásköré tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságával, termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelenségének esetén pedig az ügyben döntéshozatal a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, és hatékony költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testületek székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét a jelen ÁSZF 1 számú melléklete tartalmazza

A Fogyasztó panaszával fogyasztóvédelmi hatósághoz ‒a fogyasztóvédelmi hatóság feladatait elsőfokon ellátó megyei kormányhivatalok (fővárosi kormányhivatal) járási (fővárosi kerületi) hivatalaihoz ‒ fordulhat. A járási hivatalok elérhetősége megtalálható a http://jarasinfo.gov.hu/ oldalon.

A Fogyasztó / Vásárló a jogvita rendezése érdekében bírósági eljárást kezdeményezhet.

17. Záró rendelkezések

A Szolgáltató bármikor egyoldalúan jogosult módosítani a jelen ÁSZF feltételeit és annak Mellékleteit.

A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a honlap, webshop felületén keresztül tájékoztatja.

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak, különösen:

  • Polgári Törvénykönyvről szóló a 2013.évi V. törvény,
  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény,
  • A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CVL. törvény,
  • A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet
  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.
    (II. 26.) Kormányrendelet.
  • Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.
    (IX. 22.) Korm. rendelet

ÁSZF 1. sz. melléklet - Békéltető testületek adatai

Baranya Megyei Békéltető Testület 

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. 
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. 
Telefonszáma: (72) 507-154 Fax száma:  (72) 507-152 Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu 

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület 

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. 
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501 - 500 
Fax száma: (76) 501-538 Elnök: Dr. 
Horváth Zsuzsanna E-mail cím: zshorvath@temail.hu; puskasne.eva@bkmkik.hu 

 

Békés Megyei Békéltető Testület 

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. 
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 
Fax száma: (66) 324-976 Elnök: Dr. Bagdi  László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu;  bmkik@bmkik.hu 

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület 

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. 
Telefonszáma: (46) 501-091,501-870 
Fax száma: (46) 501-099 

Elnök: Dr. Tulipán Péter 

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu; bekeltetes@bokik.hu 

 

Budapesti Békéltető Testület 

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 
Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma:  (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu 

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület 
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. 
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék  Fax száma: (62) 426-149 Elnök: Dr. 
Horváth Károly E-mail cím: info@csmkik.hu 

 

Fejér Megyei Békéltető Testület 

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta  tér 4-6. 

Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma:  (22) 510-312 Elnök: Dr. Vári Kovács 
József E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu 

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető  Testület 

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.  Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 
Fax száma: (96) 520-218 

Elnök: Horváth László 

E-mail cím: bekeltetot@gymskik.hu 

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület 

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. 
Telefonszáma: (52) 500-735 Fax száma:  (52) 500-720 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt E-
mail cím: hbkik@hbkik.hu 

 

Heves Megyei Békéltető Testület 

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. 
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. 
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék  Fax száma: (36) 323-615 Elnök: Dr. 
Gordos Csaba E-mail cím: hkik@hkik.hu 

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület 

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. 
Telefonszáma: (56) 510-610 Fax száma:  (56) 370-005 Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh  Judit E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu 

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető  Testület 

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. 
Telefonszáma: (34) 513-010 Fax száma:  (34) 316-259 Elnök: Dr. Rozsnyói György 
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu; 
papesch.szilvia@kemkik.hu 

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület 
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a 

Telefonszám: (32) 520-860 
Fax száma: (32) 520-862 Elnök: Dr. 
Pongó Erik E-mail cím: nkik@nkik.hu 

Pest Megyei Békéltető Testület 

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8. 
Telefonszáma: (1)-474-7921 

Fax száma: (1)-474-7921 

Elnök: dr. Csanádi Károly 

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu 

 

Somogy Megyei Békéltető Testület 

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. 
Telefonszáma: (82) 501-000 Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc E- mail cím: skik@skik.hu 

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület 

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420180  Fax száma: (42) 420-180 
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin 
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület 

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.  Telefonszáma: (74) 411-661 
Fax száma: (74) 411 -456 
Elnök: Dr. Gáll Ferenc 
E-mail cím: kamara@tmkik.hu 

 

Vas Megyei Békéltető Testület 

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.  Telefonszáma: (94) 312-356 

Fax száma: (94) 316-936 

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán 

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu 

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület 
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1., 
Pf.:220,Telefonszáma: (88) 814-111
Fax száma: (88) 412-150 Elnök: Mitev Hrisztó 
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu 

 

Zala Megyei Békéltető Testület 

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca  24.
Telefonszáma: (92) 550-514 Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár  Sándor E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; 
zmbekelteto@zmkik.hu